Женевський автосалон став місцем дебюту цілого розсипу новинок від бренду Kia. Крім динамічного Rio у спеціальній версії GT-Line, шанувальники корейського автовиробника познайомилися з новим поколінням Kia Ceed, представленим в кузовах "хетчбек" і "універсал".

 

Новий Kia Ceed

 

Ceed, який став однією з перших моделей Kia, створених в Європі спеціально для європейських споживачів, постав перед представниками медіа та потенційними покупцями у вигляді радикально оновленої моделі третього покоління. Лінійку Ceed залишив тридверний хетчбек, при цьому і п'ятидверна версія, і універсал стали виглядати помітно динамічніше.

 

 

Маючи прагнення створити автомобіль, який відрізняється яскравим екстер'єром, азартною керованістю і практичністю, дизайнери Kia наділили новий Ceed «зовнішністю» в стилі фастбек Stinger і нового покоління седана Cerato. В цілому авто стало нижче і ширше при незмінній колісній базі, що дорівнює 2 650 мм. Любителі «гарячих» автомобілів зможуть придбати новий Ceed у ще більш емоційній версії GT-Line, оснащеній чотирисекційними світлодіодними протитуманними фарами Ice Qube

 

Що стосується інтер'єру, то ергономіка і якість оздоблювальних матеріалів вийшли на новий рівень, значно розширено перелік доступного обладнання.

 

 

Завдяки збільшенню габаритів Kia Ceed і оптимізації внутрішнього простору, автомобіль, як в кузові «хетчбек», так і «універсал», став більш містким. Об'єм багажного відділення у хетча довели до 395 літрів, тоді як «універсал» надає власнику 600 літрів для розміщення багажу.

 

Ceed отримав нову повністю незалежну підвіску з іншими настройками амортизаторів і пружин. Кермо стало «гострішим». На зміну атмосферному двигуну 1.6 прийшов новий турбомотор 1.4 T-GDi потужністю 140 к.с. В наявності і 120-сильний літровий 1.0 T-GDi. Практичним людям адресований атмосферний бензиновий двигун з робочим об'ємом 1,4 літра і потужністю 100 к.с. Шанувальникам дизелів має сподобатися новий 1.6-літровий турбомотор. Він буде доступний в двох версіях потужністю 115 і 136 к.с., при цьому крутний момент становить 280 Нм.

 

Для всіх двигунів буде доступна 6-ступінчаста МКПП. Нові бензиновий і дизельний турбомотор агрегатуються ще і 7-ступінчастою роботизованою КПП DCT з двома зчепленнями.

 

 

Покупцям Kia Ceed нового покоління також запропонують пакет ECO з активними жалюзі решітки радіатора, які в залежності від температурного режиму роботи двигуна відкриваються, покращуючи охолодження, або ж, закрившись, сприяють поліпшенню аеродинаміки. Автомобілі з пакетом ECO на додачу отримають занижену підвіску, аеродинамічні панелі на днище кузова, а також шини Michelin зі зниженим опором коченню.

 

Kia Rio GT-Line

 

Лінійку моделей Kia з «перчинкою» поповнив хетбек Rio GT-Line. Автомобіль отримав оновлену решітку радіатора, оздоблену чорним глянцем і хромом, 17-дюймові легкосплавні диски серії GT-Line, світлодіодні протитуманні фари Ice Cube, подвійну хромовану насадку глушника, оновлений задній бампер і спойлер п'ятої двері, пофарбований чорною глянсовою фарбою.

 

 

В інтер'єрі з'явилися нове «спортивне» D-образне кермо оздоблене перфорованою шкірою, елементи декору «під карбон», чорні шкіряні сидіння з контрастною сірою прострочкою.

 

Задоволення від щоденних поїздок забезпечує літровий 3-циліндровий двигун з турбонаддувом, який видає 120 к.с. і 172 Нм крутного моменту. У комбінованому режимі руху такий мотор споживає близько 4,7 л/100 км (за даними Kia Motors Corporation). Агрегатовано його з 6-ступінчастою механічною коробкою передач.

 

Пізніше пакет GT-Line стане доступним покупцям Kia Rio з атмосферними двигунами об'ємом 1,2 і 1,4 літра, а також модифікацій, оснащених роботизованою КПП з двома зчепленнями.